Tiedotteet

Toimitustavan valitseminen

Julkaistu 21.3.2017 klo 18:00

Hyvät asiakkaat!

Olemme viime aikoina saaneet paljon tilauksia, joissa on ollut puutteita tilauslomakkeessa. Jotta tilausten käsittely olisi sujuvaa ja toimitukset mahdollisimman nopeita, pyydämme täyttämään tilauslomakkeen toimitusehtojen mukaisesti.

Toimitustapoja on kolme: Priority maksikirje, postipaketti perille toimitettuna sekä postipaketti nouto postista / pakettiautomaatista.

Verkkokaupan tilauslomake ilmoittaa mikä toimitustapa on mahdollinen tuotteillesi. Poikkeuksen tekee biohiili, jolle täytyy itse valita toimitustavaksi "postipaketti perille toimitettuna".

Jos tilauksesi sallii toimitustavaksi "postipaketti nouto postista / pakettiautomaatista". Ilmoita tilauslomakkeessa myös suomalainen matkapuhelinnumerosi sekä lisätietoja -kentässä haluamasi noutopaikan. Noutopaikan voit tarkistaa tästä (aukeaa postin sivu).

Matkapuhelinnumeroa tarvitaan siihen, kun posti ilmoittaa saapuneesta paketista postiin tai pakettiautomaattiin.

Muistutamme myös, että paketin noutoaika pakettiautomaatista on 7 vuorokautta ja postista 14 vuorokautta. Noutamattomasti paketista perimme palautuskulut.

Laskutusviestien saapuminen asiakkaalle

Julkaistu 12.5.2016 klo 18:45

Hyvät asiakkaat!

Olemme saaneet viime aikoina paljon yhteydenottoja, että laskutusviestit eivät ole saapuneet asiakkaan sähköpostiin.

Kun saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tästä hetkestä laskettuna lähetämme laskutusviestin 24 h sisällä tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiin. Suurin osa tilauksista on laskutettu 0,5 h – 12 h tunnin sisällä tilauksen saapumisesta.

Pyydämme asiakkaita tarkistamaan sähköpostinsa kaikki kansiot, sillä sähköpostiohjelma saattaa toimittaa laskutusviestin eri paikkaan, kuin postilaatikkoon. Esimerkiksi gmail.com – sähköposteissa on postilaatikossa kolme eri välilehteä: ”Ensisijainen”, ”Sosiaaliset verkostot” sekä ”Tarjoukset”. Mahdollisesti meiltä tulevat viestit voivat mennä myös ”Tarjoukset” – välilehdelle.

Todennäköisintä kuitenkin on, että lähettämämme viestit menevät suoraan asiakkaan sähköpostin roskaposti – kansioon (SPAM-kansio) tai jopa suoraan roskakoriin.

Mikäli laskutusviestiä ei löydy mistään kansiosta, pyydämme olemaan meihin yhteydessä suoraan sähköpostitse tilaukset@nuvisal.com